جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 1276
بررسی دکترین تعالی خود بوسانکت [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Ralph Elliott Stedman
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
ماهیت و کارکرد مقولات در فلسفه امانوئل کانت، جیمز وارد، اس. الکساندر [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
J.V. Bateman
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : هدف این تحقیق بحث در مورد شایستگی سه دیدگاه کاملاً متفاوت در مورد ماهیت و کارکرد مقولاتی است که کانت، وارد و الکساندر دارند. دامنه مطالعه به صراحت محدود به ملاحظات و مسائلی با ماهیت کلی با اشاره به مقولات معرفتی-منطقی است. در نتیجه، اگر، همانطور که برخی معتقدند، مقولاتی منحصر به چندین علم وجود دارد، بحث ما ممکن است محدود به مقولات آگاهی توصیف شود. بنابراین، مستقیماً به مشکلات فرعی مانند تعداد مقولات، یا وضعیت مقولات منحصر به فرد در علوم خاصی مانند اخلاق و زیبایی شناسی مربوط نمی شود. این تعیین حدود مشکل نیازی به عذرخواهی ندارد. آنها بر اساس این اصل روش شناختی توجیه می شوند که مسائل اساسی یک مشکل باید به طور کامل بررسی و قبل از شروع به سؤالات فرعی به وضوح تعریف شوند. این موضوع چند سال پیش با برخورد بسیار غم انگیز مقوله های پیشینی در بیشتر تفکرات معاصر مطرح شد. ظهور اخیر چندین اثر که توجه صریح به ماهیت مقوله‌ها را نشان می‌دهد، تضمین خوشحال کننده‌ای است که مشکل یک موضوع مرده نیست. بحث تا حدودی طولانی در مورد کانت ناشی از (1) اشتراک پروفسور اسکندر در این اعتقاد است که "با یا پس از افلاطون هیچ چیزی از نظر اهمیت در این موضوع با آنچه ممکن است از او آموخته شود قابل مقایسه نیست". (2) با توجه به تعارضات دکترین در خود استاد، و اختلافات تفسیری در میان تبیین کنندگان او، توضیح کانت باید با شواهد مفصل و گسترده پشتیبانی شود. در ردیابی رشد و توسعه نظریه کانتی مقولات در دهه هفتاد، تاریخ گذاری Reflexionen توسط آدیکس در نسخه برلین معتبر فرض می شود.
ماهیت تدبیر در ارسطو [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Do Hyoung Kim
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه استدلال می کند که: (1) تامل (بولوزیس) از تفکر نظری متمایز است، تا آنجا که اولی به طور دقیق در مورد جزئیات یک موقعیت معین است، در حالی که دومی در مورد مفاهیم جهانی است. و اینکه (2) تدبیر تنها تا آنجا عملی است که بهترین گزینه را برای عمل تجویز می کند، یعنی حقیقت عملی را تجویز می کند، اما هیچ عنصری در نفس مشورتی وجود ندارد که بتواند مستقیماً شروع به عمل کند. با در نظر گرفتن این دو نکته، در فصل اول نشان خواهم داد که آنچه به ما امکان می دهد به طور پیوسته «پایان» اخلاقی، اصل اول اخلاقی را بشناسیم، یک شخصیت یا گرایش عاطفی است که در نتیجه عادت کردن (اتیسموس) به دست می آوریم. پس از توضیح اینکه چگونه می توان مفهوم اهداف را تعیین کرد، استدلالی برای اولین تز ذکر شده در بالا ارائه می کنم و در فصل دوم ادعا می کنم که مشورت از اهداف (ta telê) نیست، بلکه فقط وسیله است (ta pros to telos). ). استدلال من برای تز دوم مرا در فصل سوم به این امر سوق خواهد داد که prohairesis، نتیجه گیری مشورت، یک عمل نیست. من بحث خود را با تحقیقی به پایان می‌برم که نشان می‌دهد تفسیر تدبیر ارسطویی که در این پایان‌نامه پشتیبانی می‌شود، توجیه خود را نه تنها در آن بحث‌هایی که مستقیماً با ماهیت مشورت در ارتباط هستند، بلکه در چارچوب دیگر بحث‌های مهم در اخلاق ارسطو، یعنی، تضمین می‌کند. ، در مورد احتمال آکرازیا (در فصل چهارم) و تعریف eudaimonia (در فصل پنجم). استدلال من نسبت به تلاش‌های موجود، درمان و راه‌حل بهتری برای معماهای پیرامون مفاهیم آکراسیا و اودیمونیا در اخلاق ارسطو ارائه خواهد کرد.
گام های ارسطو به سوی فضیلت [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Hasse Joel Hamalainen
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : چگونه از نظر اخلاقی نیکوکار شویم؟ در میان شاگردان ارسطو، غالباً فرض بر این است که فیلسوف پاسخ نظری کاملاً کار شده ای برای این سؤال ندارد. با این حال، برخی از مفسران (مانند برنیات 1980، اخیراً کرزر 2012) دریافته‌اند که ارسطو ممکن است نظریه‌ای جامع از رشد اخلاقی داشته باشد. با این حال، حتی آن مفسران نیز تلاش های کمی برای مطالعه نظریه ارسطو در ارتباط با پرسش های مربوط به روانشناسی اخلاقی او انجام داده اند. برخلاف نظریه رشد اخلاقی ارسطو، چندین مورد از این سؤالات از جمله موضوعات مورد بحث در پژوهش کنونی ارسطو هستند - برای مثال، اینکه آیا برای شناسایی اعمال خوب به دلیل نیاز داریم یا اینکه آیا تأثیرات غیرعقلانی عادت شده کافی است؟ چه چیزی ما را مسئول اعمالمان می‌کند، و فیلسوف چگونه رابطه‌ی بین phronesis و انگیزه اخلاقی را درک می‌کند. هدف من در پایان نامه این است که این سؤالات مهم را با نظریه رشد اخلاقی ارسطو پیوند دهم. امیدوارم بتوانم نشان دهم که این رویکرد تصویری به دست دهد که بر اساس آن نظریه ارسطو به دو مرحله تقسیم می‌شود که فرد باید انتخاب کند تا از نظر اخلاقی فضیلت‌مند شود. من ابتدا استدلال می کنم که شناسایی اهداف و اعمال خوب نیاز به دلیل دارد. بنابراین، برای اینکه فرد از نظر اخلاقی مسئولیت پذیر شود، باید یک توانایی عقلانی برای شناسایی اعمال خوب ایجاد کند. من نشان می دهم که اصطلاح ارسطو برای چنین توانایی سینسیس است. نتیجه می‌گیرم که اولین قدم برای فضیلت این است که از این توانایی به خوبی استفاده کنیم، انتخاب کنیم که با فضیلت باشیم و شخصیت خود را به خوب بازی کردن عادت دهیم. مرحله دوم به دست آوردن phronesis، درک اینکه چرا اعمال خوب خوب هستند، برای تکمیل یک شخصیت عادت شده است. توسعه فرونیس هم به تجربه قابل توجه در عمل خوب و هم به آموزش فلسفی در مورد اخلاق نیاز دارد، اما برای فضیلت اخلاقی لازم است. اگرچه یک فرد با عادت‌های ظریف از نظر لذت‌ها در برابر آکرازیا آسیب‌پذیر نیست، حتی اگر فرونیس نداشته باشد، ارسطو اجازه می‌دهد، من نشان می‌دهم که ممکن است همچنان مستعد آکرازی تند باشد، در حالی که phronimos می‌تواند در هر موقعیتی از رفتار آکراتیک اجتناب کند.
اخلاق و اخلاق فضیلت افلاطون [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Nicolaos Kakalis
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : در این پایان نامه من رسم پذیرفته شده در میان فیلسوفان اخلاق را به چالش می کشم پیوند اخلاق فضیلت در درجه اول با نظریه اخلاقی ارسطو. من استدلال می کنم که، در واقع، فضیلت اخلاق تعدادی از تزهای حیاتی را با اخلاق افلاطون مشترک است. من همچنین پیشنهاد می کنم که این واقعیت که این تشابه، در بیشتر موارد، هنوز توجه علمای اخلاق فضیلت را به خود جلب نکرده است. تصادف تاریخی به جای انتخاب مبتنی بر مبانی فلسفی. در فصل اول من دفاع می کنم این ادعا با معرفی پایان نامه های اصلی اخلاق فضیلتی که راه هایی را نشان می دهد اخلاق فضیلت با رایج / غالب (در فلسفه انگلیسی-آمریکایی) متفاوت است اشکال دین شناختی یا پیامدگرایانه اخلاق، و آشکار می کند که اخلاق فضیلت یک امر جدید است. رویکرد اخلاقی که در اشکال مختلف ظاهر می شود، برخی رادیکال تر از دیگران. در فصل دوم I مخالفت با تفاسیر اخلاق افلاطون به عنوان تجسم دئونتولوژیک یا آموزه های نتیجه گرایانه، و نشان می دهد که اخلاق افلاطون به جهتی جدید اشاره دارد و متفاوت از اخلاق عمومی/ مسلط زمان خود. بنابراین من به این نتیجه می رسم که افلاطون اخلاق و اخلاق فضیلت دو ویژگی مهم مشترک دارند: الف) هر دو هیچکدام نیستند دئونتولوژیک و یا نتیجه گرا، و (ب) هر دو تلاش می کنند تا اخلاق عمومی/مسلط را تغییر دهند. به زمان خود فکر کردند و به جای آن یک جهت گیری اخلاقی جدید پیشنهاد کردند. بر اساس اینها افکار را با مشاهده این نکته ادامه می دهم که همسانی بین اخلاق افلاطون و اخلاق فضیلت نیز باید بر اساس ادعاهای اساسی تر که هر دو رویکرد پیشرفت می کنند، مورد بررسی قرار گیرد. که در در سه فصل بعدی، من این موازی را با تمرکز بر روش مفهوم بحث می کنم فضیلت در هر دو نظام اخلاقی، در جایگاهی که در درون آنها داده می شود، در رابطه مورد بررسی قرار می گیرد بین فضیلت و ارزیابی اعمال، و در مورد رابطه بین فضیلت و شادی من معتقدم که برخی از تزهای اساسی اخلاق فضیلت (هم رادیکال و هم متوسط) مانند تأکید بر فضیلت، اولویت فضیلت بر ارزیابی اعمال، و پیوند قوی بین فضیلت و خوشبختی، تزهایی هستند که می‌توانند ریشه‌های آن‌ها را به آن ردیابی کنند افلاطون در فصل ششم، به یکی از اصلی ترین انتقادات وارده بر اخلاق فضیلت می پردازم، یعنی که با تمرکز بر مفاهیمی مانند شخصیت و فضیلت، اخلاق فضیلت تنها یک مورد را در اختیار ما قرار می دهد حساب فضیلت فردی، و به ویژه حساب عدالت فردی. با این حال، الف نظریه اخلاقی کامل نیز برای ارائه گزارشی از عدالت اجتماعی مورد نیاز است. سپس اشاره می کنم ارتباط عمومی پذیرفته شده اخلاق فضیلت با نظریه اخلاقی ارسطو، و من استدلال می کنم که هیچ کمک قابل توجهی به تلاش های اخلاق شناسان فضیلت برای رویارویی با این موضوع نمی کند نقد، زیرا روایت ارسطو از عدالت اجتماعی را نمی توان با تعدادی از موارد تطبیق داد تزهای اساسی اخلاق فضیلت من معتقدم که اخلاق مداران فضیلت می توانند رضایت بخش را پیدا کنند پاسخ به این انتقاد را با نگاهی به روایت افلاطون از عدالت فردی و اجتماعی و نحوه ارتباط افلاطون این دو. در آخرین فصل پایان نامه ام، تشخیص می دهم که موازی بین اخلاق افلاطون و اخلاق فضیلتی، دو رویکرد از لحاظ زمانی دور، نمی توانند و نباید تمام راه را پایین بیاورد نتیجه می‌گیرم که دلایل کافی برای فکر کردن به افلاطون داریم اخلاق و اخلاق فضیلت به عنوان دو رویکردی که بدون وجود وجوه مشترک بسیاری دارند همسان. در نهایت، اخلاق فضیلت یک رویکرد اخلاقی نیست و نباید به آن نگاه کرد صرفاً ادعاهای اخلاقی باستانی را تکرار می کند. اخلاق فضیلت باید به عنوان یک اخلاق جدید دیده شود رویکردی که نمی‌تواند در دوگانگی سنتی نتیجه‌گرایی deontology تطبیق داده شود. با این حال، اخلاق فضیلت نباید به عنوان یک رویکرد اخلاقی درک شود تنها توسط نظریه اخلاقی ارسطو تجسم یافته است. با غنی سازی رژیم فکری آنها، فضیلت علمای اخلاق می توانند به انتقادات جدی که علیه آنها وارد می شود پاسخ قانع کننده ای بدهند. اخلاق افلاطون یک منبع فکری بسیار مفید برای اخلاق مداران فضیلت و اخلاق فضیلت شناسان باید بیشتر را اختصاص دهند.
بررسی انتقادی نظریه ارزش های اخلاقی دیویی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Benjamin Ebenezer Cornelius
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : هدف ما در این پایان نامه بررسی انتقادی نظریه ارزش های اخلاقی دیویی با دیدگاهی برای کشف دیدگاه طبیعت گرایانه و زیست شناختی است، همانطور که دیویی تصور می کند، هنگامی که در قلمرو اخلاق به کار گرفته شود، می تواند به اندازه کافی بکار رود. تفسیر حقایق زندگی اخلاقی برای این منظور، ما حلزون را با مطالعه انتقادی روانشناسی بیولوژیکی دیویی آغاز می کنیم، که در پایان متوجه خواهیم شد که مسئول کل نظریه اخلاقی او است، و به دنبال آن مطالعه انتقادی منطق اسمی او، که به نظر ما، نتیجه ^ روانشناسی است و می آید تا دیدگاه الف او را در اخلاق مشخص کند. بنابراین، این دو بخش، از آنجایی که نقدی بر ایده‌های اساسی که نظریه اخلاقی دیویی بر آن‌ها بنا شده است، ارائه می‌کنند، به طور مفصل به آن پرداخته خواهد شد. بخش سوم و چهارم به بیان و نقد نظریه اخلاقی دیویی می پردازد.
شرط و عقلانیت: دو مشکل در مورد کنش‌های افراطی
نویسنده:
Elizabeth Drummond Young
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : اورمسون به طور معروف پیشنهاد کرد که اعمال ناپسند قدیسان و قهرمانان باید انجام شود به طور جداگانه در یک نظریه اخلاقی طبقه بندی شود. من از پیشنهاد اورمسون حمایت می کنم اعمال نافله باید در یک نظریه اخلاقی یک دسته جداگانه تشکیل دهند، اما توجیه این موضوع مشکلاتی را به همراه دارد. دوتا رو بررسی میکنم در مرحله اول، وجود دارد فشار مورد نیاز نوافل اختیاری است، در عین حال اعمال نیک و بهتر از عملی که ممکن است عامل به جای آن آن را مجاز کرده باشد. چرا، بنابراین، آیا آنها مورد نیاز نیستند؟ مشکل دوم مربوط به عقلانیت است اعمال نافله اگر یک نماینده دلایل خوبی برای حمایت از یک جایگزین داشته باشد عمل مباح به نافله، چگونه از توصیف آن اجتناب کنیم عمل نافله غیرمنطقی است؟ برای ارائه راه حلی برای این مشکلات، ابتدا چهار ویژگی کلیدی را مشخص کنید فعل نافله آنها اختیاری، منطقی، ارزش اخلاقی و بهتر از الف هستند جایگزین مجاز به طور غیر معمول، من هیچ اشاره ای به هزینه در تعریف خود نمی کنم، که در نظر گرفته شده است که تمام انواع نوافل را که اخلاق معمولی در نظر می گیرد، پوشش دهد نافله سپس حمله شلی کاگان به استغاثه را بررسی می‌کنم تمرکز بر دو مشکل نیاز و عقلانیت. متکی بر آن است ایده نتیجه گرایانه که حداکثر کردن خیر کلی بی طرفانه تنها عامل تعیین کننده است از عمل درست تا زمانی که محدودیت هایی برای به حداکثر رساندن اعمال نشود، جایی برای آن وجود ندارد نافله. کاگان استدلال می کند که چنین محدودیت های قابل توجیهی وجود ندارد. او مدعی است محتمل ترین راه برای تعیین محدودیت ها از طریق توسل به هزینه است که این است ناموفق در پاسخ، ابتدا بررسی می‌کنم که آیا یک نظریه بیشینه‌سازی به خودی خود مانعی برای آن است یا خیر نافله. نتیجه می‌گیرم که اینطور نیست، اما تلاش اخیر برای تولید الف به حداکثر رساندن حساب جانشینی ناکافی است زیرا اتکای آن به هزینه به عنوان یک ویژگی ضروری نافله باعث می شود که اعمال نافله به عنوان طبقه بندی شوند غیر منطقی من سپس استدلال می کنم که جذابیت یا به درجه یا ماهیت هزینه تجربه شده توسط یک نماینده هرگز نمی تواند یک رویکرد موفق برای توجیه باشد نافله. رویکردهای جایگزین مانند محدود کردن اقدامات مورد نیاز از طریق مفهوم اخلاقیات «سهام منصفانه» یا تفسیری از اعمال نافله به عنوان وظایف ناقص نیز ناکافی است
جبرگرایی در تاریخ نگاری اومانیستی: فاسیو، پالمیری و پلاتینا [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Richard J. Palermino
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : محققان مطالب بسیار زیادی در مورد اومانیست های ایتالیایی قرن پانزدهم و نگرش های اساسی آنها نسبت به جهان پیرامونشان نوشته اند. اومانیست‌ها به عنوان فیلسوفانی بدون قوام فکری یا سخت‌گیری، مثلاً اسکولاستیک‌ها، تفاسیر بسیار متنوعی از ایده‌های خود در مورد موضوعات مختلف برانگیخته‌اند. در این پایان نامه سعی شده است تا به برخی از پرسش های فرسوده مربوط به اندیشه های انسان گرایانه در مورد اراده آزاد، عرفی شدن جهان انسان و غیره پاسخ داده شود. در انجام این کار، دو انحراف اساسی از مطالعات سنتی ایجاد می‌کند. اولین مورد، بهره‌برداری از پاهایی است که بیشتر انسان‌گرایان، جدای از نوشتن رساله‌های فلسفی مرتبط با چنین موضوعاتی، تاریخ را نیز نوشتند. با مطالعه جبر گرایی نه فقط از نظر رسائل فلسفی (باورهای بیان شده) بلکه از نظر تاریخ نگاری (باورهایی که از طریق توصیف عمل بیان می شود) می توان یک اقدام اضافی و مهم برای مقابله با این مشکلات به کار برد. نظراتی در مورد چگونگی عملکرد دنیای واقعی و در سردرگمی ناشی از مطالعات اندیشه رنسانس کمک کننده خواهد بود که از پشت در به مشکل برسیم و الگوهای علیت را که در آثار تاریخی یک انسان گرا نمایان شده است تحلیل کنیم.
اولین آنتیموان کانت: مقاله ای در کیهان شناسی فلسفی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Derek White
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : در این پایان نامه تلاش شده است تا تفسیری دوباره ارائه شود حصار براهین تز و آنتی تز اولین آنتینومی با در نظر گرفتن تفسیر معاصر اعتراضات و اعتراضات هدف ارائه نه on¬ است تفسیرهای روشنگر متن کانت بلکه به ارائه آرگومان هایی که با این فرض معتبر هستند کانت بر این باور بود که زیربنای آنتینومی، یعنی ترانس است واقعیت صد ساله دنیای معقول بحث این است در هیچ نقطه ای کاملاً تاریخی نیست، بلکه بیشتر به آن اشاره می کند موضوعات مرتبط مختلف که مورد توجه معاصر یا اخیر هستند: این به ویژه در مورد فصل مربوط به پایان نامه صادق است. پس از دفاع از استدلال های پایان نامه و ضد پایان نامه مشکل فوری حل آنتی ¬ حاصل است نومی راه حل کانت از نظر ایده آلیسم استعلایی، رد می شود و به دنبال جایگزینی می گردد. این در ابتدا است به عنوان این پیشنهاد معرفی شد که جهان درونی وجود دارد از نظر ظاهری اما نه خارجی، و مقداری توضیح و دفاع از این پیشنهاد ارائه شده است. نمایی از فضا و زمان است توسعه یافته، تا حد زیادی بر اساس مواد موجود در متافیزیک cal Expositions که از این پیشنهاد پشتیبانی می کند. این دیدگاه فضا و زمان miindo ce.nt/iiAm نامیده می شود. این یک نظریه من معامله گر نیست
ماهیت تاریخ نظری و کاربرد آن در آثار ویلیام رابرتسون [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Pauline Moore
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : در تاریخ نگارش تاریخی، هجدهم قرن از اهمیت قابل توجهی برخوردار است در این مدت که هم فلسفی و هم نظری تفاسیر مشابهی توسعه داده شد. اولی، وابسته است تا حدی بر علم مدرن، بر این باور که جامعه باید از طریق الگوهای منظم علل، و که تاریخ بشر اساساً سکولار بود، به دنبال مطالعه بود انسان از طریق نهادهایش با این حال، اگر چه philoso¬ phys سعی کرد قوانینی را ایجاد کند که از طریق آن بتوانیم گذشته و حال را ربط دهند، نتوانستند این کار را انجام دهند تا حد قابل توجهی به استثنای مکتب فیزیوکراسی، مورخان فلسفی فرانسوی شواهد کمی از جایگزینی آن آثار نشان می دهد که آنها را محکوم کردند. پیشنهادهای ارزشمندی ارائه کردند در مورد نحوه ای که عوامل ارتباطی باید باشند جستجو کردند، و آنها سعی کردند با "علمی" دقیق کار کنند استانداردها اما، همانطور که به ویژه در کار نشان داده شده است ولتر، آنها تا حد قابل توجهی به آن وابسته بودند اعمال فرد به عنوان علت، و توسعه نیافته است نظریه ماهیت انسان یا ابزارهایی که جامعه در آن قرار دارد عمومی پیشرفته یا تغییر یافته است. به همین دلیل بودند قادر به فرض هیچ قانون کلی نیست که به موجب آن امر جهانی می تواند جایگزین منحصر به فرد یا "تاریخی" شود. اگرچه تاریخ نظری نیز به آن توجه دارد مطالعه انسان و نهادهای او، و اگر چه هست «فلسفی» به این معنا، با این حال قادر است بر بسیاری از مشکلات نویسندگان فرانسوی غلبه کرد
  • تعداد رکورد ها : 1276